Marketing w projektowaniu

[ czytaj ]

Prowadząc zajęcia z tak zwanego materiałoznawstwa w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz później w Sopockiej Szkole Wyższej dokonałem „makabrycznego” odkrycia. W programie studiów nie było w ogóle miejsca dla takiego pojęcia jak marketing  w ujęciu projektowania wnętrz. Drążąc temat nie znalazłem w ogóle takiego terminu w dostępnych źródłach. Zacząłem się nad tym głęboko zastanawiać i tak krok po kroku dojrzewał we mnie pomysł na książkę traktującą o tym zagadnieniu. Książka zaczęła powstawać, temat okazał się niezwykle zajmujący, a moje doświadczenie zawodowe podpowiadało mi coraz to nowe pomysły i przykłady. Punkt widzenia handlowca zmienił optykę, obecność w świecie wnętrz i materiałów wykorzystywanych do ich tworzenia pozwolił na skoncentrowaniu się na najistotniejszych problemach. Zdałem sobie sprawę jak bardzo odpowiednio działający projektant wnętrz może wynieść się ponad przeciętność. I jak bardzo może to być istotne szczególnie na starcie zawodowej drogi.

Właśnie o tym jest MARKETING W PROJEKTOWANIU
Ireneusz Urbaś

Zagadnienia

  • Co to jest marketing i jak go znaleźć w projektowaniu
  • Język projektanta wnętrz
  • Typy klientów
  • Pierwsza rozmowa z klientem
  • Dlaczego warto wydać pieniądze na projektanta wnętrz
  • Gdzie i jak
  • Trzy produkty: konsultacje, koncepcja, projekt
  • Narzędzia projektanta
  • Wywiad właściwy - co znajdzie się w projekcie
  • Inwentaryzacja
  • Kooperacja
  • Zasada RWD w praktyce
  • Gdzie i jak szukać klientów

Koszt kursu

przy zakupie kursu pojedyńczo

750 zł

Wymiar godzinowy

łączna liczba godzin

12 h


Terminy zajęć
 

Spotkania w ramach pakietu Warsztat Projektanta Wnętrz odbywają się przez 7 tygodni, w układzie dni tygodnia:

  • wtorek: 18:00 do 20:40
    po 3 godziny
  • czwartek: 18:00 do 20:40
    po 3 godziny
  • sobota: 10:00 do 16:00
    po 6 godzin
Miejsce zajęć

 

Gdańsk, al. Grunwaldzka 211
w Strefie Inspiracji galerii City Meble